söndag 6 november 2011

En del har tröttnat lite

på Odd Molly verkar det som när jag läser bloggarna. Det är klart om man nästan alltid bär märket så förstår jag att man kanske känner för en annan stil ibland. Jag har aldrig tillhört dem som burit märket varje dag men det går inte många veckor utan att något Odd Mollyplagg har luftats.


- klänning Odd Molly
- väst Dunlop

Denna västen har jag använt en hel del i höst, jag tycker den är cool och annorlunda och passar till många plagg.

- klänning HM
- kofta ?

Denna skorta/klänning från HM är så fin, olika tyger på fram och baksida och priset 200 kr är inte heller fel. Närmast hopplös att hitta i butikerna och på internet sålde den slut snabbt.

- klänning by Ti Mo

Denna har jag funderat på ganska länge och nu blev det av, färgen är min favorit och jag gillar att man kan använda den som tunika till byxor.
Inte mycket OM som synes men intresset för kläder finns kvar och förgyller min vardag.

3 kommentarer:

  1. Lagom är absolut bäst tycker jag med. Jag använde för mycket Odd Molly ett tag och tröttnade lite, men älskar fortfarande kläderna. Jag behöver mest bara tid att få skriva vad jag vill och inte bara om Odd Molly så det är därför jag flyttat. Kram på dig.

    SvaraRadera
  2. Hej där!
    Long time sedan jag var här och kikade.
    Tänkte bara lämna ett avtryck och säga hej :)

    /Carina

    SvaraRadera
  3. Hej! Söker och söker efter tre ting från vackra Odd Molly! Dels två armband, virkade med oäkta diamanter i olika färger samt en portmonnä (Guinevere purse) och Drama coat, strl. 1, såg att du har den kappan från ett inlägg du gjorde 2011 :) Maila så gärna till femtiotalistisk@gmail.com

    SvaraRadera