fredag 19 februari 2010

Well....






Provade livingloving dress på Åhléns. För mig är detta väldigt mycket underklänning framför allt upptill och även OM salutför den som sådan med spetspåse till. En ganska dyr sådan kan man tycka. Helt ok så här med en kofta eller kavaj kanske över och skulle jag köpt en sådan så är denna färgen min.




Den här provade jag också och den är fin dock väldigt genomskinlig. Ser för j.....t ut med svarta tights och vit bh under bara men annars gillar jag ärmarna med volanger och färgerna och tyget är underbart mjukt och skönt.

1 kommentar:

  1. Klänningen hade jag i varukorgen i går, men jag vet faktiskt inte när och om jag skulle använda den. Det blir nog mera vardagsplagg för mig. Men jag tycker den är så fin just i den färgen. Maken tyckte man skulle köpa den som nattlinne ;0)

    ~Livet i byn

    SvaraRadera