söndag 28 juni 2009

Koftor


Jag har ganska många koftor från Odd Molly och jag har använt dem ganska mycket. Första gången jag såg Odd Molly var för några år sedan och det var en lovely knit jacket. Jag vet inte om de hette så från början men i alla fall koftan man knyter med band framtill. Den var i bomull i en snygg beige färg med mintgröna detaljer. Jag föll som en fura och köpte den trots att jag tyckte det var ett hutlöst pris. När det gäller priset reagerar jag mindre nu för tiden för att säga inte alls. Jag sålde denna kofta senare på Tradera som jag gjort med ett gäng andra av denna modell. Jag tycker det är ett bra sätt att finansiera nya inköp på. Denna kofta köpte jag på rea för någon vecka sedan.

2 kommentarer:

  1. Hej! :)
    Jag undrar om du ännu vet om man
    skulle kunna få tag på en sån här
    underbart fin jacka i affärer? Vill helst inte köpa från tradera eller blocket. Tack för en bra blogg :D

    SvaraRadera
  2. Jag tror nog att det är Tradera som gäller främst här, denna är från förra sommaren och finns inte i affärerna längre. Kanske outletbutikerna har dem, Freeport utanför Göteborg och Barkaby i Sthlm. Blocket skulle jag undvika, men på Tradera kan man kanske om man har tur hitta en som är som ny, kolla bara upp säljaren innan.

    SvaraRadera