måndag 29 juni 2009

Tenfold Knit Jacket


Denna kofta köpte jag också på rea för några veckor sedan. Jag har även haft en brun vintervariant i ull men det sålde jag på Tradera. Jag finansierar ofta min nya köp med försäljningar av gamla plagg. Ullkoftorna blir ofta för varma tycker jag och föredrar sommarvarianterna. Förutom en ullig kofta som jag inte har bild på eller vet vad den heter men den är grå och har rosetter vid knapparna. Den är superfin och kliar helvetiskt om man inte har en lite tjockare långärmad blus under, men den är helt underbar fin.

4 kommentarer:

  1. Hej, vad roligt att hitta ännu en Odd Molly blogg! Jag lägger upp sdin blogg på min blogglista om det är ok?

    Och jag vet inte varför detta hemlighetsmakeri med kollektionerna pågår. Man blir ju knäpp av det....

    SvaraRadera
  2. Jaa tenfold knit är superfin - jag köpte en bomull chalk före rean började men vädret har gjort att jag inte hunnit använda ännu. Jag gillar min i ull men förmodligen är man olika känslig mot sticket.

    SvaraRadera
  3. Trevligt med en mollyblogg till, lägger gärna upp dig bland mina länkar... Kul med fyndad kofta, det gör en glad minsann... Linda

    SvaraRadera
  4. Ni får gärna lägga upp länkar till min sida. Jag ska försöka fota alla mina kläder (tidskrävande) men först och främst mina Odd Mollysar,

    SvaraRadera