söndag 27 juni 2010

Stängt för semester



Jag kommer att befinna mig här veckan som kommer, jag är tillbaka i början på nästa vecka och då förhoppningsvis med lite semesteroutfits. Dock har jag ej packat ner speciellt mycket OM och jag känner mig sugen på andra kläder för tillfället. OM känns ändå mer uppklätt på något vis än vad jag känner mig just nu men något blir det alltid. Dessutom upptäckte jag vid packning hur mycket kläder jag har och hur svårt det är att packa för en vecka när man inte riktigt vet vad man känner för. Men alltid finns det något i min stora väska. Ha en mysig vecka så ses vi.

6 kommentarer:

  1. Ååh så underbart med åka iväg en vecka sådär..
    Känner igen mig alltför väl med packnings-bekymmren!
    Ha en ljuvlig skön resa! Kunde inte riktigt förstå vilket ställe du skulle åka till..
    Njut varenda dag o minut!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Som jag känner igen mig i packandet, alltid värsta ångesten. Just av den anledningen att man ju inte vet vad man kommer att känna för att ha med sig...
    Jag ska också vara iväg en knapp vecka nu, vi ses sen! Ska bli kul att se lite outfits i efterhand.
    Ha en toppenbra semester!!!

    SvaraRadera
  3. Ha en härlig semester! Såg ju inte helt fel ut;)

    SvaraRadera
  4. Hej!

    det ser underbart ut, ha nu en riktigt skön semester.
    Själv så har jag lärt mig att packa lättare och mindre för varje resa vilket är skönt.

    Med vänliga sommarhälsningar från Eva Solid

    SvaraRadera
  5. Det där med att packa är sällan något problem nu för tiden, tycker det var värre när jag var yngre. Då skulle alla partykläder pressas ner i väskan tillsammans med fem par högklackade, hårfixningssaker å annat jag inte kunde leva utan...
    Stället du/ni är på ser makalöst mysigt ut, vart kan det vara?
    (Precis som om du skulle kunna svara på det när du är borta, puckade jag hehe...)

    /Carina

    SvaraRadera
  6. Åh så härligt!!
    Hoppas att ni har det helt fantastiskt:-)
    Kram Mia

    SvaraRadera