torsdag 17 juni 2010

Två blusar från tradera




jag har varit flitig på Tradera den sista tiden men vill gärna passa på när det kommer någon äldre goding, denna första är inte så gammal förvisso men jag kunde inte motstå den. Jag gillar den här typen av blusar som är inte så slimmade utan med rymd i och med spetsar.







Sen har vi även denna fina blus som jag aldrig i välden trodde att jag skulle gilla. Men den är faktiskt underbar fin med broderier och härlig bomullskänsla. Jag har inte tänkt matcha den så här utan bara provade med den underklänning jag hade på vid tillfället, det tål faktiskt att tänka på hur den ska matchas inte helt enkelt eftersom den är ganska kort i modellen.


1 kommentar:

  1. Den översta blusen är så fin! Vet att jag hade span på den också, kommer inte ihåg om jag var med och krigade dock;)

    SvaraRadera