torsdag 8 juli 2010

Fall/winter Odd Molly


jag upptäckte när jag kom hem att man kunde förbeställa på bla Deepfling. Eftersom jag alltid varit riktigt nöjd med deras tjänster så har jag beställt fyra plagg därifrån. Kanske dumt, bättre att beställa från svenska webshopar men oftast brukar man tjäna lite på att handla från USA och dessutom vet jag att jag får det jag vill ha.


Det första plagget jag beställde var #261 remix blouse vintage powder, jag är väldigt förtjust i modellen och föll för denna så fort jag såg den.
Jag är inte speciellt sugen på något från prefall ännu men tänker titta på kläderna i affär och då kanske jag ändrar mig. När det gäller höst och vinter för övrigt känns det som om det blir några klänningar och blusar och inte så mycket koftor som jag annars handlar mycket av. Ullkoftorna är inte de gillar mest och jag har köpt så många lovely knit nu i vår så jag ska inte ha flera. Många har blivit förtjusta i long lovely knit men den har inte jag fallit för än .......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar