onsdag 21 juli 2010

Onsdagen 21/7



- orange top Saint Tropez
- vit kjol Zara
- sandaler Carin Westher
Ännu en varm dag, jag försöker utnyttja lunchen att vara ute så mycket som möjligt nu när det är så mysigt ute. Men snart kommer getingar och annat småkryp så att man inte kan sitta ute och äta längre. Därför tycker jag bäst om juli framförallt när den är så underbar som den varit i år.

Tycker så mycket om mina sandaler, de har en speciell stil som man inte ser så mycket av. Jag har nästan inte använt mina gladiatorsandaler som jag har en dröse av denna sommar.

Dessa platta persikor köpte jag på Möllan igår och de var ljuvligt goda. Måste handla fler ......

1 kommentar:

  1. Vilka härliga sandaler, har aldrig provat på det märket.

    Vet Du, stod och fingrade på dessa platta persikor på affärn för någon dag sedan. Köpte dem inte men nu när du skriver att de är goda ska jag prova dem i morgon.

    ~Livet i byn

    SvaraRadera