fredag 9 juli 2010

Freeport

besökte vi igår och det var framförallt Odd Molly butiken som drog. Jag tycker inte att outleten är så värst bra för övrigt och vi har ganska långt att köra men jag föreslog att vi skulle ta dagen som en utflykt med bla besök på laxbutiken.


Jag köpte tre plagg och min dotter ett på outleten. Jag handlade en spoiler dress i dark powder




En forbid me not kjol i rosa, jag har två koftor sedan tidigare i samma färg som jag tänkte matcha med.






Och denna saloon dress i den finaste färgen av alla enligt mig.





Min dotter fick en saloon strap dress i blått som hon blev jättesöt i, ganska dyra plagg för en ombytlig 12-åring men den går säkert att sälja så småningom trots den usla kvaliten. Jag har funderat på detta med kopior, det vore kanske bra om denna modell kopierades för då hade det kanske blivit bättre kvalitet än på originalet .-)


Klänningarna är ju enormt söta något som jag inte såg på bilderna från början synd bara att de inte höll måttet.



Se så fin hon blev i den tillsammans med en skinnjacka från Soaked by Luxury som vi också köpte på outleten.

5 kommentarer:

  1. Men åh så fin din dotter är i kläderna! Den skinnjackan är ju bara TO DIE FOR. Den skulle jag gärna vilja ha.

    SvaraRadera
  2. Hejsan, jag bara undrar om du lade märke till om det fanns många Saloon dress kvar, och i så fall i stl 4?

    SvaraRadera
  3. Det fanns klänningar kvar men jag vet inte vilka storlekar, du kanske kan ringa dit och höra.

    SvaraRadera
  4. Okej, tack för svaret!! :-)

    SvaraRadera
  5. Aaa jag har väldigt snygga kläder!!<3
    Älskar dig mamma!!<3

    SvaraRadera