lördag 13 augusti 2011

Fin klänning från By Ti Mo



Underbar klänning från by Ti Mo köptes i veckan, kunde absolut inte motstå denna fina. I viscose o polyamid, mjukt härligt material och färgen är så fin. Fina detaljer som rosetten framtill och spetsen nedtill. Finns en kofta till i samma stil, som affären försökte prångla på mig också men den dagen stod jag emot. Men en annan dag kanske .....



Jag liksom många andra tittade på Odd Mollys visning från Stockholm Fashion Week via webben. Först var jag inte alltför imponerad men ju mer jag tittat på bilder och även visningen så har flera favoriter skapats. Jag fullkomligt älskar koftan och tightsen nedan.




Ett par andra favoriter är koftorna som jag alltid gillar och har absolut mest av när det gäller OM.




Just på ovanstående bilder ser man inte baksidorna och det är där det händer saker. Jag gillar att det finns flera lite längre koftor som är mer praktiska och lättare att kombinera med klänningar och på tal om klänningar så tycker jag dessa är supersöta.



1 kommentar:

  1. Klänningen från Ti Mo är superfin!!
    Vad heter den?
    Har inte sett den på nån webb-shop ännu!
    Var köpte du den?

    Kram amaretta

    SvaraRadera