tisdag 30 augusti 2011

Höst i Malmö


Veckans första outfits, måndagen en klänning från HM och jacka från OM.

Tisdagen klänning från OM och kofta från Dagmar.

Det jag gillar med hösten är att man klär sig bättre på något sätt. Jag har tom börjat med boots, jag som för några år sedan gick med sandaler och bara fötter så länge jag kunde har i år nästan inte gjort det alls.
När jag har semester klär jag mig överhuvudtaget inte, dvs jag tar första bästa plagg och skippar tänket till kläder därför är det roligt när man kommer tillbaka även till detta.
Idag har jag köpt två par skor på Vagabond, jag ville ha ett par i herrmodell och egentligen hade jag tänkt mig ett par svarta men det blev ett par ljusbruna. De svarta  i typ ballerinamodell med lite högre sula kändes nya i stilen. Man kan inte ha dem så länge kanske nu i höst men de funkar säkert även till våren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar