torsdag 23 juni 2011

easy round dress


Easy round dress i almost black, en ganska enkel klänning med mycket lite Odd Molly feeling. Denna klänning känns som om det skulle kunna vara ett helt annat märke. Men en svart klänning är alltid användbar och den är skön i materialet och jag gillar spets.Så jag tror nog att den kommer att bli använd.




easy top i min favvofärg powder, lite samma stuk, spetsar och volanger och härligt material. Samma sak med denna inte så mycket Odd Molly fast de har ju gjort enkla toppar tidigare och den är ju lite mer edgy trots allt.
rosanella 3/4 top är trots allt finast. Ljuvlig färg, powder igen och superfina broderier och lite spets här och där. Doftar ganska mycket men inte den klassiska OM-doften. Provade till hook-up dress och de passade inte så bra ihop. Jag upplever denna som ganska liten i storleken. Jag är inte glad för att knäppa igen och snörja ihop så den funkar öppen till mig. Jättesöt.

1 kommentar:

  1. Fina köp! Är lite nyfiken på den översta klänningen. Ska försöka hitta den att prova nånstans. Rosanellan är ju bara ljuvlig:)

    SvaraRadera