torsdag 9 juni 2011

Torsdagen 9/6

Mina nya ballerinor i typ virkat material, köpta på Din Sko för 250 kr. Supersköna och jag som alltid får skoskav när jag börja använda skor utan strumpor älskar dessa för att de knappt känns på fötterna.

Min uniform denna vecka har varit vit top/tunika till jeans, det är sommar för mig när jag jobbar. Inte samma ovandel varje dag utan olika.

En väldigt mörk bild, jag borde nog tänt ljuset i morse, synd men jag får ta en bättre nästa gång. Här bär jag Chreyl dress från Provrummet. Dress och dress på mig är det mer en tunika. Och min fina nya väska från Marc Jacobs. Jag älskar stora väskor där man kan proppa ner allt möjligt man behöver under dagen. Fast nackdelen är att jag släpar med mig alldeles för mycket.

1 kommentar:

  1. Vilken snygg väska:) Jag gillar också stora väskor....

    SvaraRadera