torsdag 7 april 2011

Vintage Stories på KappAhl imorgon

 Jag faller ofta för de pudriga tonerna på kläder och dessa är mina favoriter på bild. Jag blir ofta besviken på Vintage Stories för de inte alls är så fina när man väl ser dem på riktigt. Vet inte vad det är men de ser "billiga" ut i mina ögon och jämför man med Odd Molly så vet jag vilka jag föredrar. Fast denna lilla top ser fin ut på bild.





Denna har jag sett idag och den blev en besvikelse främst för att den är så kort, jag trodde den skulle funka fint som underklänning men man kan inte ha något längre om man vill se något av spetsen nedtill.



Idag blev det en gammal favorit som det var mycket länge sen jag använde. Så även om man har plagg i garderoben som sällan får komma ut så är de älskade ändå.

Jag kommer naturligtvis gå in och känna på kläderna imorgon trots allt.

2 kommentarer:

  1. Ska bli roligt att se Vintage stories på riktigt:)

    SvaraRadera
  2. Jag ska också försöka titta på dom i morgon..
    Vad fin du är i blusen!

    kram

    SvaraRadera