måndag 4 april 2011

Måndagen 4/4


                                         - silk sleeveless dress, apricot
                                         - kofta HM

Jag tycker det är snyggare för min del att knyta denna söta lilla klänning baktill. Jag gillar sidenplaggen från Odd Molly och denna är inget undantag. Jag blev lite sur i lördags när jag var inne på Ajabaja och upptäckte att ett av de plagg jag förbeställt kommit in utan att de meddelat mig. Men eftersom jag fått tre samtal till min mobil med okänt nummer som jag inte kunnat ta så tänkte jag att det kanske var dem som hade ringt. Jag frågade om de hade något undanplockat till mig men det hade de inte - är du säker på att du förbeställt? Ja, det var jag men däremot var jag något osäker på vilka plagg eftersom jag  beställt från flera ställen men ett var jag bombsäker på och när jag kom hem och kollade mina mail så stämde det också.

Om plagget finns i butiken så kan du ta det där tyckte de men jag blev sur och tänkte det finns fler affärer att handla ifrån. De märkte att jag var lack när jag skulle gå och två stycken bedyrade att de skulle ringa mig så snart mina förbeställda varor kommit. Jag har god lust att strunta i just det här plagget men det finns ännu ett som inte kommit in än som jag gärna vill ha så jag får väl se när de tänker höra av sig. Jag blir alltid besviken när jag känner att man blir nonchalerad av personal i butiker. Hade det varit jag som stått där så hade jag försökt lösa det just då.


Denna Marc Jacobs väska har varit min följeslagare den sista tiden. Jag måste börja använda alla mina väskor och skifta mera. Tyvärr tycker jag denna är för liten egentligen och nu har jag hittat en större MJ i svart som jag skall skifta till senast nästa vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar