torsdag 31 mars 2011

Torsdagen 31/3


                                               - Hook-up s/s tunic
                                               - kofta Ester Eleonora
                                               - jeansleggings Lindex
                                               - skinnsneakers Ash

Jag instämmer i kören av dem som säger att de är lite "klädtrötta" och det är inte vanligt när det gäller mig. Och absolut inte när det börjar våras, då brukar jag tycka det är superroligt att få ömsa skinn och använda lite nytt. Men just nu är det inte speciellt roligt att tänka ut vad jag ska ha nästa dag utan mer ett besvär faktiskt. Jag brukar även vara igång med försäljningar på Tradera vid denna tiden men orkar inte det heller. Fast jag kommer att sälja en del av mitt men dotterns kläder känns mer som att de får gå till insamlingen istället. Känns meningslöst att lägga ner så mycket jobb för väldigt lite utdelning. Jag ska i alla fall gå igenom dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar