torsdag 24 mars 2011

Torsdagen 24/3

                                
                                                - Hook-up s/s tunic
                                                - kofta OM
                                                - jeansleggings Ellos

Jag är verkligen hooked up på dessa fina tunikor och klänningar. Fina färger och underbara material så jag skulle kunna ha många i olika färger. Trots det har det nästan blivit två likadana i denna serien och jag hade gärna velat ha klänningen också om den funnits men den verkar mycket svår att hitta. Fast jag gillar tunikan och den billigare klänningen trots allt mycket för att de toppen att använda som vardagsplagg och man känner sig fin i dem.

1 kommentar:

  1. Jag gillar också Hookuparna! Provade klänningen i tisdags och den är jätterymlig...

    SvaraRadera