måndag 14 mars 2011

Måndag igen

- art silk tuni
- väst Object
- jeansleggings Lindex

Var av med min art silk tunic under en tid och kunde inte hitta den. Jag hittade den till slut  i datorrummet på en stol under en massa andra kläder. Låter inte klokt men jag har massor av kläder utspridda i det rummet. Vi har köpt nya möbler som inte kommit än och jag använder detta rum som lager kan man säga för tillfället. Och då kan det hända att man inte hittar. Hur jag sen ska få plats med alla plagg blir en senare fråga. Jag skulle behöva ett klädräcke eller något men var ska det stå? Tänk om ändå hade en walkincloset, vilken dröm det hade varit.

2 kommentarer:

  1. Cool väst! Ja, en walk in closet vore inte helt fel:)

    SvaraRadera
  2. Har hänt mig med vid ett flertal tillfällen. Usch så nervös man blir innan de kommer fram. Jag skäms att säga det, men jag har en Walk on closet, du vet när man sprider ut kläderna på golvet...
    Kram

    SvaraRadera