tisdag 29 mars 2011

Tisdagen 29/3

                                                                 - klänning HM
                                                                 . kofta Provrummet

Jag har blivit inspirerad av andra bloggerskor som har infört typ köpstopp. Även jag har bestämt mig för att nu får det vara nog från vår/sommar när det gäller Odd Molly. Jag väntar på några plagg sen är det finito. Hoppas jag kan hålla det men jag ska verkligen försöka. Måste rensa mina garderober och tänkte även bygga om min klädkammare men det blir nog inte förrän till semestern. Rensning måste dock ske tidigare och även försäljning av plagg som jag inte behöver eller använder mer. Jag har svårt för att rensa och det blir säkert inte många från OM som jag plockar ut. Men jag har så mycket annat. Jag vet att HM kommer med fina kläder senare i vår och där får jag handla för mina kuponger har jag bestämt, något annat kommer jag inte att kunna hålla. Jag vill ha luftigt i mina garderober och inte inknökat som det är nu men det blir en tuff match.

1 kommentar: