måndag 21 mars 2011

Måndagen 21/3


                                                          - 9th sweater
                                                          - spetsklänning KappAhl
                                                          - jeansleggings Lindex
                                                          - skor Ash

Har varit och hämtat mina smycken som jag beställt från Björg på Coop efter jobbet. Jag glömde min ena ring i Vietnam och jag har saknat den så att jag var tvungen att beställa en likadan. Men jag kom inte ihåg vilken storlek jag hade på den så denna blev snäppet större, fast det gör inget jag kan ha den på ett annat finger. Jag känner för färg just nu och har köpt nästan allt i Gina Tricots reklambild bara för att det är så snygga färger och plagg. Orange och rosa, långa kjolar och capen har det blivit.

3 kommentarer:

  1. Åh har du köpt dom där läckra skin-sneakersen från Ash?! Ursnygga! Sen tror jag du lämnade kvar några kilon i Vietnam förutom ringen:)

    SvaraRadera
  2. Cool kombo, me like! Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  3. Ja, jag kunde inte låta blir. Jag gillar skor och väskor förutom OM förstås. Har jag gått ner något så är det nog marginellt, jag säger som Bina att det nog har med vinkeln att göra när man fotar.

    SvaraRadera