tisdag 22 mars 2011

Tisdagen 22/3


                                                - top HM
                                                - poncho Gina Tricot
                                                - jeansleggings Lindex
                                                - skor Ash

Idag hade jag planerat att ha nedanstående plagg hämtade från Deepflings blog förutom Grandmas o tightsen eftersom jag tyckte de var superfina ihop och jag inte har använt dem på länge. Men i morse kände jag mig svettig och varm och ville ha något tunnare på mig så därför fick de stå över idag. Ibland känner man inte för det man tänkt sig och då blir det lite panik i denna stugan. Skorna är sneakers i skinn, supersköna och funkar ypperligt så här tidigt på våren, jag tror att de blir lite varmare senare. Jag köpte ytterligare ett par skinnsneakers i lördags men i en betydligt nättare modell som funkar även till sommaren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar