torsdag 17 mars 2011

Torsdagen 17/3


                                                          - klänning One two
                                                          - kofta OM
                                                          - leggings Haléns

Denna klänning har jag köpt på Miranda Margareta som är en jättemysig affär på Södra Förstadsgatan. De har knökfullt med kläder bla By Ti Mo, Ester Eleonora, Stella Nova etc. Ljuvliga klänningar och blusar som gör det så svårt att välja. Lite väskor från Campomaggi och smycken från bla Lotta Djoussou. One two är ett märke som är helt okänt för mig men ibland kan jag tycka att jag har för mycket powder och rosa och vill ha något mörkare. Koftan blev fin i färgen till.

Jag fick förresten ett mejl från Fitts & Co agent i USA. De bara meddelar att det är upp till Amy att klara ut sina åtaganden mot dem (vilka man inte får reda på) och deras råd är att jaga på för att få tillbaka sina pengar. Ska ni handla från USA välj Deepfling.

3 kommentarer:

  1. I am just receiving stock in Canada and my prices are as good as Deep Fling. Please have a look. I was lucky to get some items that I did not have on my website before and I am offering more in size 4. By the way, Elouise Cobell cardigan is so wonderful that it is ok 2 days in a row. I like the combination with the hookup tunic. Still available on my website and ready to ship tomorrow.
    www.fullcirclestar.com
    Stor Kram,
    Karen XOXO

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Jag fick samma svar usa agenten.
    Men i senaste svaret från Amy (igår kväll) så skriver hon att hon inte kan ge pengarna tillbaka då kläderna är på väg till henne. Sen undrar hon om jag vill behålla min order. Öh, vad har jag för val, får ju inte pengarna tillbaka. Detta trots att hon lovat refund flera ggr senast i förrgår. Suck, vad ska man göra!

    SvaraRadera
  3. Jag hoppas hon har krediterat mitt Amex för min avbokade order.
    Annars får jag väl åberopa Amex bedrägeriskydd...

    SvaraRadera