tisdag 31 maj 2011

Fint paket o nya skor

Jag liksom en del andra har handlat hos Bohemian nu när de har rea. Och jag måste säga att denna shop var verkligen bra. Första gången jag handlat där men detta underbara paket förgyllde min dag och överraskade mig. Alltid kul när det blir något extra.


Detta ser jag när jag vaknar på morgonen. Kläderna hänger på garderoben sidan om sängen och det syns vilka färger som är mina favoriter.


Dessa fina sandaler har jag köpt på By Marlene Birgers webshop, en annan webshop som verkligen kan rekommenderas. De skickar alltid i stor kartong där de packar varorna i sina egna påsar vilket känns lyxigt.

 Att det sen finns med ett sånt här kort gör att man känner att man gjorde ett bra val, så lite som behövs för att göra kunder nöjda.

Dessutom fick jag denna tvålen med som present och den väger en hel del. Riktigt positivt men det är klart skorna var ju inte billiga precis.

Dagens var denna hook-up dress i apricot som jag köpt på Tradera efter att jag helt plötsligt kände ett enormt behov av denna färgen också.

1 kommentar: