onsdag 4 maj 2011

Onsdag 4/5

                                               
                                                
                                                - skip a beat dress OM
                                                - kofta OM
                                                - tigts HM

Min favoritklänning som jag har i tre färger, knasigt men sant. Lös och ledig är den och då trivs jag som bäst. Jag gillar inte att ha skärp eller åtsittande kläder egentligen men ibland får man variera sig och ofta är det mer figurvänligt också, men inte lika skönt. Kallt var det i morse så det blev jacka fast inte vinterjacka som en del faktiskt har plockat fram igen. Har jag en gång lagt in vinterkläderna så är det finito med dem oavsett vilket väder det är.

1 kommentar:

  1. Hade en röd Skip-a-beat hemma, den var för stor tyvärr. Får jag span på en mindre slår jag till!

    SvaraRadera