tisdag 10 maj 2011

Tisdagen 10/5


                                               - top French Connection
                                               - lovelove tank

Gud, vad tråkig jag är som går i dessa jeanstights jämt. Nu när det är så varmt också skulle man kanske kunna hitta på något annat. Idag har jag ringt till OM-outleten på Freeport och köpt en fining. Oj. vad spännande det ska bli att se detta plagg live, det har jag inte gjort tidigare.

Jag har köpt två stycken av dessa läppstift eller glans kan man mera säga att det är. Jag tycker om denna typen av stift som inte är så torra men å andra sidan tycker jag att man lika bra kan köpa ett sådant här.

Sheer Gloss Balms från Max Factor är ett lika bra alternativ tycker jag till en billigare peng, detta kostar ca 100 kr tror jag. Skillnaden är att detta är mindre i själva stiftet men jag gillar det jättemycket.

Till något helt annat:

Revitalash klarar jag mig inte utan, det är synd att jag inte tagit före/efter bilder för vilken skillnad. Jag kan nästan inte ha solglasögon för mina långa ögonfransar, ja det ser nästan ut som om jag gjort en ögonfransförlängning. Rekommenderas varmt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar