söndag 1 maj 2011

Hmm hur var det med storlekarna här ......

Jag var inne på Spirit igår och de hade denna klänning. Spirit tillhör en av mina favvoaffärer i Malmö, det finns en massa trevliga märken i denna stora butik och de har lite Molly också. Jag jämförde en 4:a i denna klänning som såg extremt liten ut med en 1:a och det skíljde i princip inget alls. Däremot hade de en likadan klänning fast i chalk och den 4:an var mycket större. Och med tanke på vad läst i flera bloggar så kommer frågan automatiskt, hur har storlekarna satts på dessa klänningar. Har de lottats ut? Jag tycker det verkar konstigt i alla fall. Trots detta Glad Valborg!

2 kommentarer:

  1. Ja, jag gissar på lotteri. Det är helt galet!

    Ha en fin 1:a maj!
    kram

    SvaraRadera
  2. Konstigt att det är så! Har också läst i fler bloggar att det skiljer nåt kopiöst i storlekarna på denna.....

    SvaraRadera