måndag 23 maj 2011

Måndagen 23/5

- spetsklänning KappAhl

Jag fick mitt första negativa omdöme på Tradera i förra veckan. Man vet att det ska komma men inte när, det enda man vet att för varje positivt omdöme man får desto närmare det negativa kommer man. Fast detta kom som en blixt från klar himmel. Ingen kontakt via mejl eller telefon innan och ingen i text själva omdömet heller. Trodde ja, tills jag började titta på det närmare och ser att det står ++++++++++, hm konstigt tyckte jag. Jag mejlar och frågar vad som var fel men får inget svar, jag kontaktar Tradera som svarar att de tycker det ser konstigt ut. Till slut får jag svar på mitt mejl, oj något måste ha blivit fel, du ska absolut inte ha negativt. Allt är ett misstag. Köparen skulle kontakta Tradera och vi får se vad som händer men det är klart ska man ha negativa omdömen så är det kul om det står ++++++ i dem.

1 kommentar:

  1. Jag har också varit med om det! Det negativa omdömet kan plockas bort av Tradera om den som gav det ber om det. Det fåniga här är att personen får inte lägga ett nytt positivt omdöme.......Tradera och deras skit-regler!

    SvaraRadera