onsdag 18 maj 2011

Onsdagen 18/5


                                             - 9th sweater OM
                                             - topen jag aldrig kommer ihåg namnet på OM
                                             - kjol Cream

Oj, Drama coat blev plötsligt högaktuell iom Campadre. Det trodde jag inte, nu blev jag nyfiken på vilka modeller och färger som kommer att finnas eller blir det endast den jag har? Den är snyggast i vilket fall tycker jag. Fondor är jag inte intresserad av, jag har tre stycken som nästan aldrig används. Men hur kan det finnas så mycket fondor över, jag tyckte de sålde som smör ett tag. Det har kanske producerats fler vid senare tillfälle. En underklänning eller vad man ska kalla det syntes också på bilderna och jag har det i en färg och skulle kunna tänka mig fler. Eller inte.....

Jag måste i alla fall kika på fredag, jag blev mycket överraskad när jag såg den stora annonsen i morse i Metro. Mycket märkligt att man måste annonsera, förr sålde kläderna sig själva. Fast i den annonsen hade de kombinationen av den rödvirkade långa koftan och en rosa klänning som jag har. Och just den klänningen kan jag tänka mig att det finns en del kvar av också. Kombinationen är i alla fall läcker och gjorde mig för ett ögonblick sugen på koftan.

1 kommentar:

  1. Wonderful 9th Sweater. It reminds me of a new style tunic coming from Odd Molly for Fall.
    So much to look forward to!
    Kram,
    Karen XOXO

    SvaraRadera