tisdag 24 maj 2011

Tisdagen 24/5

-Centifolia blouse
. wunder underdress

Jag gillar denna underklänning, den känns inte för mycket utan funkar till mycket. Jag har funderat på en Canna cardigan i grått eller rosa till dessa båda plagg men på rea hade jag tänkt. Jag har min andra underklänning ute på Tradera just nu, den rosarutiga som jag inte har något att kombinera med och istället väntar jag på att en i chalk ska hamna i min brevlåda. Den hittade jag på rea så då förlorar man inte allt för mycket. Jag vet att det diskuterats om de fallande priserna på Trader avs Odd Molly och visst man får inte lika mycket som förr men jag tycker det mesta som jag vill ha blir ganska dyrt ändå. Men det beror kanske på vilken storlek man har, 4:or finns det ganska lite av trots allt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar