fredag 4 februari 2011

Fredagen 4/2

- klänning Noa Noa
- kofta HM
- leggings Lindex

Denna kofta köpte jag igår på HM. Tyvärr är det supersvårt att fotografera svart så man ser inte vilken fin kofta detta är. Fickorna är i skinn och jag kan tänka mig att använda den även på sommaren som en jacka typ. Jag fick kommentarer direkt idag om den från en annan tjej som också varit inne på HM och kollat på Elin Kling kollektionen igår. Denna tillhör inte den kollektionen  utan är i det vanliga Trend sortimentet. Även om jag köper ganska mycket Odd Molly och även andra märken så har jag svårt att låta bli fina och fräcka HM-plagg, jag gillar verkligen mycket som görs där. Och i och med att det inte kostar så mycket så är det lättshoppat. Denna kostade 500 kr men då är det riktigt skinn på fickorna och kvaliteten i koftan känns riktigt bra. Det är acryl och ull i koftan i en ganska tung kvalitet med stadga och ingen sticksighet alls. Jättefin som säkert skulle passa många.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar