tisdag 8 februari 2011

Tisdagen 8/2


                                         - klänning Ester Eleonora
                                         - kofta Provrummet
                                         . leggings HM

Jag köpte denna klänningen på rea, jag har den i den ljusa varianten också som även kommer till sommaren igen. Och jag gillar modellen och därför tänkte jag lika bra att ta en svart också. Leggingsen är superfina med mockaliknande material i vissa detaljer. Jag har de även i beige med bruna detaljer.

3 kommentarer:

  1. Ser ut att vara en finfin outfit. Lite mörkt så jag ser inte allt får jag erkänna. Är det ett Lotta djossouhalsband?

    Kramar!

    SvaraRadera
  2. Jag provade den klänningen på rea nu. Den är så jäkla fin, men jag såg höggravid ut. Det gör den INTE på dig, du är jättefin och koftan skitsnygg till!

    SvaraRadera