tisdag 15 februari 2011

Tisdagen 15/2

- Fonda dress
- väst Odd Molly
- jeans Lindex
- stövlar Uggsliknande

Jag har börjat undra ifall jag kan ha något från Odd Molly Spring 2011. De provningar jag sett så här far bådar inte gott. Allt verkar vara smått i storlekarna. Och det är trist när man är en 4:a, det finns liksom inget alternativ större. Perfekt hade varit att vara en 2:a då finns det alternativ och mycket på Tradera också (har jag fått för mig). Jag har ofta den största storleken i kläder och har iofs inga problem med det men det är farligt nära kanten om man säger så. Jag vill kunna köpa märkeskläder, jag vill kunna välja och vraka och ha möjligheter till allt. Jag vill ha fina kläder.

5 kommentarer:

  1. Känner som dig. Det som funkar bäst för mig, av det jag provat var Wilma mankiller.
    Jag är nyfiken på vad du beställ!
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Det är lite trist när dom gör storlekarna så varierade. Finns mycket som inte jag får på mig i 4:or heller:(
    Västen är så snygg!

    SvaraRadera
  3. Åh vad jag håller med, man blir så besviken när man hittar något man verkligen vill ha också räcker inte storleken... Jag hade verkligen önskat att ryktet om storlek 5 som surrade förut var sant:)
    Kram/C.

    SvaraRadera
  4. Kan inte annat än hålla med! När man som jag dessutom bor så till att jag i huvudsak mest måste förlita mig till webbutiker, är det synnerligen lurigt med de varierande storlekarna. Det borde finnas någon standard!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Jag håller också med,många strl 4 är små i ärmarna tycker jag,trist....dom borde satsa på större storlekar,jag menar strl 4 är ju inte jättestora.

    SvaraRadera