torsdag 3 februari 2011

Torsdagen 3/2


                                         - klänning Monki
                                         - poncho HM
                                         - leggings Lindex

Efter jobbet stack jag in på HM för jag tänkte kolla på Elin Klings kollektion. Det jag sett av bilderna tidigare och på webben från Efter tio imponerade inte direkt. Nu är jag säkert helt fel målgrupp också iofs. Men, skinnjackan gillade jag verkligen, så mycket att jag köpte den. Jag tycker den påminner en del om Rick Owens underbara skinnjackor fast priset är ett helt annat. Det var nästan allt som fick följa med hem, jag hittade även en lite tjockar kofta med trekvartsärmar och skinnfickor. Låter helskumt men jag tyckte den var jättefin och kan se mig ha den dels nu och dels som ytterplagg när det blir varmare.

1 kommentar: