tisdag 1 februari 2011

Tisdagen 1/2

- top i silke från Odd Molly
- kofta från Whyred
- leggings från MQ
- kjol från Vera Moda

Jag har glömt alla namn på plaggen som jag kunde förr. Värdelöst vetande kanske men det var kul när man kunde dem men de har inte fastnat i alla fall. Denna top tycker jag är så i denna färgkombination men svårburen. Funkar i alla fall bra med kofta till. Nu längtar jag efter vårplaggen, hoppas det kommer några innan vi åker på semester. Vi har beställt två soffor som jag trodde skulle dröja efter vi kommit hem men de har kommit till affären nu och vi får väl i alla fall hämta hem dem. Jag hade gärna väntat.


1 kommentar:

  1. Åh så kul med ny soffa, man känner alltid att man vill förnya sig lite på våren. Jag får nöja mig med att torka ur min istället :0)

    ~Ingrid

    SvaraRadera