måndag 19 april 2010

Måndag 19/4


- revolution blouse
- kjol Ti Mo
Jag tycker det mesta är trist som jag har nu, har helt tappat inspirationen känns det som. Försökte trycka in mina senaste inköp i garderoben i helgen och det var deprimerande. Jag får inte plats med kläderna och har svårt att skiljas från dem, vad gör man då?
Skaffar mer garderobsutrymmen, men hur? Man kan ju faktiskt inte bara ha garderober i hela huset. Jag skulle vilja ha en walkincloset men det finns det inget utrymme för just nu. Men tänk att kunna hänga sina kläder luftigt och väl synligt. Nu behöver jag nästan ha de på kort för att komma ihåg vilka kläder jag har och vilka kombinationer man ska använda och det är trist. Jag skulle vilja hänga dem i färgval. så mycket enklare allt varit då.
Nu är det i alla fall snart dags att byta ut vinterkläder mot sommar. Och sommargarderoberna brukar vara lite lättare då man slipper alla stora bylsiga koftor.

1 kommentar:

  1. Spot on på mina garderobsproblem just nu.
    Vi har minigarderober (snedtak) så jag har fått lösa det med fula rack från IKEA så länge.

    Vilken snygg klocka du har - vad är det för någon?

    SvaraRadera