tisdag 20 april 2010

Tisdagen 20/4



- full embr smock dress
- underklänning HM
- kofta Vero Moda
Denna klänningen är en av mina favoriter, jag har den i fem olika färger. Och jag tror inte jag kommer att tröttna på den. Jag gjorde det stora misstaget att gå in på Indiska idag och där fanns verkligen mycket trevligt. Vitt och blommigt och mycket somrigt. Jag köpte en tunika och en kort kjol som jag tänkte använda under. Och det fanns mera jag skulle kunna tänka mig. Fast jag tycker de har blivit ganska dyra, förr fanns det nästan inga dyrare plagg och då menar jag över 400 kr. Nu finns det en hel del som är lite dyrare om kvaliten håller samma klass har jag ingen aning om, jag brukar inte använda kläderna från Indiska så många gånger men kanske det ändrar sig nu.
BOEL tunic

2 kommentarer:

  1. 5 olika färger WOW!!! Vilka då om man får fråga? Jag fick hem min nr. 2 idag och är så lycklig. Tycker det är synd att inte smocken fanns med nu i vår. Hade varit så fin i lite green tyget som de använder i prairie-serien!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag en ljus med blå fjärilar och sedan tre med rosor, chalk, pearl och royal. Jag hade nog inte kunnat motstå ditt förslag heller.

    SvaraRadera