måndag 5 april 2010

Mina vår/sommar köp

Jag har köpt ganska mycket från vår och sommarkollektionerna till skillnad från många andra verkar det som. Jag har tidigare inte handlat så mycket av Odd Molly utan först förra sommaren tog det fart på riktigt. Eftersom jag är koftmänniska så har det blivit en del:









Dessutom väntar jag på dessa:






Jackor, Lotta Lotta longcoat har jag köpt men ångrat en smula och jag väntar på emb jeansjacket.






Klänningar köper jag oftast inte så mycket av det har endast blivit dessa:















Blusar har det blivit en hel del av också:












Sen har det blivit lite linnen etc













Jag hade tänkt ha "rantafej" i mina garderober under påskhelgen, utrensning av vinterplagg och fram med vår och sommar men dels har vädret inte varit så bra så inspirationen har kommit av sig och andra saker har tagit tid helt enkelt. Får bli lite senare, jag har knappt använt något av vårplaggen än men snart så.


5 kommentarer:

  1. Vilka underbara Mollysar du skaffat. Följer din blogg med glädje! Stor påskkram från Malin

    SvaraRadera
  2. Oj vilken samling du fått ihop. Tyckte att jag inte köpt så mycket alls, men ändå har det blivit 2 st. 100 g frill top, en fonda, en crochet lovely knit, en mesh short cardigan, en believable cardigan, mrs Rogers dress och beach coat. Och en jeansjacka är på väg!!!! Känner mig ganska nöjd, men man vet aldrig...
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ingen dålig samling! Är sugen på en Lovely Knit i bomull och Livingloving i rouge. Ja det är nog inget på din lista jag inte skulle sätta på mig!

    SvaraRadera
  4. Vilka snyggingar du adopterat! Några av dem bor hos mig också. Och några står på önskelista.
    Ska bli kul att se dig i allt sedan när det våras. Det fanns ju hopp ett tag där men varmare vindar verkar ha kommit av sig hos oss... :o( Fast hoppet är ju det sista som överger en :o)
    Ha en bra kväll! Kram

    SvaraRadera
  5. Ojoj.. du har storshoppat i mina ögon - vad skojigt! Kul att även du slagit till på underbara jeansklänningen!

    SvaraRadera