lördag 22 maj 2010

Fredagen 21/5



- livealot blouse

- svart kjol Hm

- skor Björn Borg

Härligt väder och jag är definitivt inte redo för det. Idag är det lördag och jag har börjat röja i mina garderober men en del annat har gjort att jag inte kommit så långt och imorgon är jag inte hemma så då blir det inget gjort heller. Nu har jag kläder i hela datarummet och så får det bli till nästa helg när jag har tid att fortsätta. Trist att man inte hinner någon på vardagarna men mina dagar är långa och sen vill jag bara koppla av när jag kommer hem.

3 kommentarer:

  1. Känner så väl igen mig i det där; man börjar röja, hinner inte klart och så är det hux flux mer kaos än vad det var tidigare...
    Jag hinner inte heller ett dugg i veckorna... Så här är det lite samma form av kaos...
    Ha en bra söndag!

    SvaraRadera
  2. KOppla av är jag bra på :)
    Hmmm, jag är så pass bra på just det att jag kanske borde leta ett jobb där man bara kopplar av, himlars bra idé.

    Kram
    /Carina

    SvaraRadera
  3. Tack snälla för din kommentar tidigare:) Kram tillbaka

    SvaraRadera