onsdag 12 maj 2010

Jade Jagger for Indiska

dissar jag helt och hållet. Och jag känner mig rätt ensam. Fåtal plagg och jag frågade mig när jag var där inne om jag inte vetat att det var just dessa plagg som var designade av ovanstående hade jag ens tittat på dem då? Svaret blev nej, absolut inte min stil at all. Den vita klänningen i något spetsmaterial var den jag gillade mest men jag tänkte att när Jade inte var snygg i den så måste den vara ännu värre på mig. Det enda jag tyckte om lite var de stora tallrikarna och jag hade kunnat tänka mig att köpa en sådan men orkade inte bära runt på den.

3 kommentarer:

  1. Haha... älskar ditt inlägg; ärlighet blandat med humor och en klockren avslutning! Din personlighet slår det mesta!

    SvaraRadera
  2. haha :D Men håller med dig lite. Långklänningen gillade jag mest, men kombinationen att den är halvt genomskinlig, tunn som bakplåtspapper och dessutom så urringad att man måste ha linne under för att inte bli stoppad för förargelseväckande beteende, gör att jag hoppar. Tallrikarna och muggarna var superfina men vem fasike orkar diska för hand..??! Ha det bäst!

    SvaraRadera
  3. jag tycker att det var för dyrt

    SvaraRadera