torsdag 6 maj 2010

Torsdagen 6/5



- spetstunika/underklänning Lili Lovely
- kofta BonAParte
- leggings Lindex
Koftan har jag haft ganska länge, den första modeblogg jag läste var Ytligheter och Eleonore tipsade om denna kofta vid något tillfälle och det var nog en av de allra första i den här modellen som sedan blivit väldigt populär. Jag läser fortfarande hennes blogg men tycker inte den alls lika intressant som den ursprungliga var. Det var på den tiden modebloggarna föddes och alla körde huvudlöst på fotona. Och jag minns hur jag satt på mitt jobb och kollade in då och då om det kommit nya inlägg. Det har verkligen förändrats, nu är det bloggarna som är viktigare än kläderna. Jag köpte förresten Maria Soxbos bok "Dagens Outfit" fast jag har inte hunnit öppna den än, det får bli till helgen tror jag.

2 kommentarer:

  1. Instämmer i koftan men instämmer framförallt i att det är ursnyggt med ljusa skor nu på våren, det känns så fräscht att ha ljusa stövlar efter allt svart man haft.

    /Carina

    SvaraRadera