måndag 17 maj 2010

Måndagen 17/5



- light cotton embr
- kofta Gina tricot
- leggings HM
Jag har tre stycken av denna modell men är inte riktigt på speaking turns med dem. De används allt för sällan och det kommer inte bli flera av denna modell i detta huset. Fast denna i powder är nog den jag gillar bäst och efter det den som är i almost black med rosa broderier.
Fick mejl från Mulberry att de inte kommer att få in fler Alexaväskor denna säsong utan allt är sålt förutom de som finns ute hos återförsäljarna. Jag väntar på min svarta med spänning.
Skam den som ger sig, till slut hittade jag sandalerna från Carin Wester och de är skickade idag.

4 kommentarer:

  1. Hej!

    Lycka till med din väska och själv så drömmer jag om ett par skor från Mulberry, eller flera.

    Kvällshälsningar Eva S.

    SvaraRadera
  2. Jag har två stycken av den blusen, gillar dem men som du säger så använder jag dem tyvärr inte så mycket som jag borde..
    Vet inte riktigt varför..
    Håller tummarna med väskan;-)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Vad kul att du hittade sandalerna. Håller med dig om 327:an, dom är jättefina men inte riktigt min melodi heller....

    SvaraRadera
  4. Vem vill inte ha den underbara väskan...var inne och läste hos "house of philia" som är nygift, hon fick Alexa väskan i morgongåva:-). Håller tummarna att du hittar väskan. Kram MammaMiasStyle

    SvaraRadera