fredag 28 maj 2010

Fredagen 28/5


- blus Odd Molly
- byxor Lindex
Det blev denna blus som fick följa med på personalfesten ikväll. Jag provade och provade och hade massor av kläder ute och hade supersvårt att bestämma mig. Vi skulle ha en halv personaldag med föreläsning och direkt efter fest vilket gjorde att man inte kunde byta om och då gäller det att ta på sig någon som känns fräscht länge och inte skrynklar.
Det är första gången jag använder denna blus trots att jag haft den ganska länge. Jag fick ett flertal komplimanger och det var jätteskoj eftersom det sker väldig sällan.

3 kommentarer:

  1. Den blusen är en av OM:s finaste plagg! Nu blev jag seriöst avundsjuk;)

    SvaraRadera
  2. Mmmmm marabou!!! Den är så jäkla fin rent ut sagt och sitter superfint på dig också. Förstår att du fick komplimanger! Kram

    SvaraRadera
  3. Min drömblus, jag vill så gärna ha tag på den i storlek 1. Ge mig :0)

    ~Livet i byn

    SvaraRadera