lördag 1 maj 2010

Fredagen 30/4



-magnolia ls top

- lovelove tank

- jeans BonAParte

Sent omsider kom jag på att denna blusen är riktigt fin. Dessutom har jag förstått att jag även gillar magnolia dress framförallt i färgen multi. Men den finns inte att finna någonstans, varken i affärer här i stan eller i någon webshop. Konstigt att det ibland tar sån lång tid innan man faller för något, eller så är det så här att man har favoriter från början och först när man köpt dem börjar man kolla på resten ofta dock försent.

3 kommentarer:

  1. Blusen är jättefin. Har allt funderat lite på en sån! Hur är den i storlek?

    SvaraRadera
  2. Jag vet att jag har sett magnolia dress i multi här i stan där jag bor. Kan ta en sväng i veckan och kolla om den finns kvar om du vill.
    Jag har också precis upptäckt denna serie plagg. Slog till på en Magnolia strap dress (den riktigt långa) i almost black till halva priset nyss och det var då jag kom på hur underbara de är.
    Ha en trevlig lördagkväll!

    SvaraRadera
  3. Coolt!
    Jag är också nyfiken på storleken på den där. Har fortfarande inte kommit till att prova den.

    SvaraRadera