måndag 10 maj 2010

Väsk cravings,,,,,,,,,,,,



Jag köpte en liten Mulberry Alexa i oak men ångrar mig redan, jag känner att oversizemodellen är mera min typ av väska. Så jag tänkte köpa en sådan och sälja min lilla. Men, nu har jag blivit sugen på en svart istället och tänkte köpa en svart oversized och behålla min lilla i oak. Kanske ........



Varför är det så svårt? Dessutom hittade jag denna karamellen som jag tycker är helt underbar. Undrar om det finns någon utav dessa kvar i Köpenhamn, jag tänkte åka över på fredag men de
är säkert slut överallt.
.

5 kommentarer:

  1. Den översta är enligt mig to die for! skulle egentligen titta in om när jag är i Stockholm men får nog hoppa det, med risk för att bli totalt ruinerad.... :S

    SvaraRadera
  2. Spar den, den är jättesnygg ;-)


    Kram,
    Maria

    SvaraRadera
  3. Å så snygga väskor!Fantastiskt fina!=)
    Mysig blogg du har, läser den gärna!;)

    Kram
    Adela

    SvaraRadera
  4. Tack snälla Efva för fina ord inne hos mig. Jag blir riktigt rörd och glad över det du skriver ska du veta.

    Och ska du sälja väskan så ställer jag mig på kö snälla. Min mejladress finns på bloggen. Kram

    SvaraRadera
  5. He he,ja snacka om i-landsproblem.
    Finns det ekonomi till det så skulle jag absolut behålla båda (alla) annars hade jag nog bytt den lilla mot en big.

    Ang. Matuesporslinet så har jag flera skålar som alltid står framme, till fint, till frukt å till sallad. Sen har vi lite djupa tallrikar i vitt som vi använder dagligen, typ...
    Jag diskar alla saker i diskmaskinen å de ser ut att klara den uppgiften galant :)

    Kram
    /Carina

    SvaraRadera