fredag 8 oktober 2010

Award från Carina


Jag fick denna award från härliga Carina

Med denna ’Award’ uppmanas jag att berätta om tre saker som ligger mig varmt om hjärtat, visa ett favoritfotografi samt skicka ’Awarden’ vidare till fem andra bloggare.



1. Min sambon och mina två barn

2. Vårt hem

3. Och framför allt mitt förhållande till min dotter, vi står varandra mycket nära och tillbringar en hel del tillsammans. Vi går på promenader efter vi ätit flera dagar i veckan då jag brukar förhöra på glosor etc, vi shoppar tillsammans och vi tittar på film etc. Jag tänker ofta på att detta kommer att få ett slut så småningom, när hon blir lite större kommer hon att tycka att jag är pinsam och allmänt "bakom" och helst inte vill synas med mig. För så brukar ungdomar i en viss ålder tycka. Därför njuter jag av varje dag och hoppas att det kommer att vara länge.

Fotografiet jag valt är detta:



En bild på min familj när vi var i Orlanda Florida 2008, skulle gärna vilja åka till USA igen och spendera mer tid i New York.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar