tisdag 12 oktober 2010

Tisdagen 12/10

- blus Customade
- lovely knit
-lovelove tank grey
- kjol HM



 Blusen är superskön, härligt tunn och med mycket vidd i. Jag skulle kunna tänka mig den i fler färger. Jag tycker det nästan blir för varmt med bomullskoftan inomhus i alla fall med två lager under men det är ändå skönt att den inte är i ull. Jag tycker jag blivit mer känslig mot det "sticksiga" igen. Längtar tills jag kan använda mina mix long cardigan, man skulle i och för sig kunna ha dem som ytterplagg men inne känns de allt lite varma just nu.

2 kommentarer:

  1. Det där var en outfit i min smak, har aldrig provat blusen men koftan har jag å tycker att den är otroligt användbar.

    SvaraRadera
  2. Hallo, du passar fint i den kjolen och den lite kortare blusen, jag tycker det ser ut som en helt annan kvinna, en av dina finaste out-fit-bilder!

    Kram Butta

    SvaraRadera