onsdag 6 oktober 2010

Onsdagen 6/10







<>
- klänning Ester Elenora
- kofta Gina Tricot
- jeansleggings HM
- stövlar Scorett


Jag har blivit förälskad i Ester Elenoras kläder, det jag tycker är lite synd är att de bara finns i one size men det är nog första gången som jag upplever att det faktiskt kan funka. Alla modeller passar inte alla men det finns något för nästan alla. Koftan har jag sett på halva stan tror jag men jag gillar den ändå och nu när man har jacka över så se man den inte lika mycket, dessutom är det mest yngre som har den. Men just beige och vitt ihop är en höjdare. Stövlarna har jag kollat efter länge, Scorett har inte haft någon affär nere i stan den sista tiden men plötsligt finns det två stycken och jag hittade mina stövlar i lördags. Egentligen var jag ute efter ett par svarta men det får bli en senare fråga. Ester Elenoras kläder finns att köpa i en mysig jättefin affär som heter Miranda Margareta och ligger på Södra Förstadsgatan i Malmö. Affären är fullproppad med de mest ljuvliga kläder man kan tänka sig, den är en våt dröm för en sån som jag som alltid velat ha en liten klädesshop.

1 kommentar:

  1. Snygg kofta som vanligt! Var in på GT i Göteborg, inte såg jag denna godbit heller!

    SvaraRadera