fredag 29 oktober 2010

Fredagen 29/10




- tunika Monki
- svarta byxor Lindex
- sjal Melmelli
- boots By Marlene Birger

Detta är så jag...... är det något jag trivs i så är det denna typ av kläder. Svarta brallor i tunt material, det är det absolut bästa jag kan använda.
En fräck tunika med lite av en twist, det ska gärna hända något, behöver inte vara stora saker bara det inte är tråkigt. På min jakt efter spetsklänningen på Monki hittade jag denna coola sak, billigt.




Och så dessa coola boots med avtagbar rem, lite stora kanske men känns inte som båtar ändå antagligen för den rundade formen framtill.

3 kommentarer:

  1. Tunikan är skitsnygg! Gillar när det är lite assymetriskt så där. Drar liksom ut kroppen lite....

    SvaraRadera
  2. Kul att du kommenterar hos mig...
    Ang F&C så kontaktade jag dem när det hade gått 3 veckor sen min första beställning (då hade jag även lagt in 3 beställningar till 1 vecka senare). När jag kontaktade dem så hade de inte ens skickat mina paket!!! Jag skrev att om de inte var skickade än att jag inte ville ha dem utan ville ha pengarna tillbaka.... Då fick de eld i röven och paketen skickades dagen efter!! Oansätt så är det skit dåligt service, men det hjälper tydligen att ligga på lite...
    Hoppas att du får det du har beställt snart.
    Kram.

    SvaraRadera
  3. Det där var en mycket snygg och stilfull kombination, den får du pluspoäng för :)
    Å stövlarna är jättetuffa!

    SvaraRadera