tisdag 5 oktober 2010

Tisdagen 5/10

- Go No Statement Dress
- svart väst KappAhl
- Funovits scarf

Lustigt, om man tittar in i alla Odd Mollybloggar så har nästan alla samma kläder, eller likadana snittmässigt i alla fall. Denna klänning från Hunky Dory har även den varit populär bland bloggarna och jag tänkte inte köpa den fast jag egentligen ville. Men jag kunde inte låta bli nu när den kom i lite mörkare färger. Denna är nog en sorts blå färg, först trodde jag att den var almost black eller grå men när jag kom hem insåg jag att jag köpt en blå klänning. Blått är inte min färg men denna är fin ändå.

2 kommentarer:

  1. He he, jo även om OM har ett stort sortiment så blir det ju ändå vissa begränsningar och vissa modeller som blir mer populära än andra :)

    Svårt att vara unik...

    SvaraRadera
  2. He he, om du lovar att inte skvallra så erkänner även jag att jag är en usel gruppshoppare. Jag ogillar starkt när någon ska se när plaggen åker på och av - näe, shopping sker helst i min ensamhet i min takt.

    SvaraRadera