onsdag 27 oktober 2010

Onsdagen 27/10

- kjol Indiska
- tröja Vila
- lovelove tank
- leggings HM
- stövlar Din Sko

Denna top fick jag flera komplimanger för idag, jätteroligt. Jag är inte van att folk kommenterar min klädsel men idag var det någon som sa att jag alltid var fint klädd. Jag gillade topen så mycket att jag har den i två färgställningar och den kostade bara några hundringar.


 En svart kjol behövde jag och jag hittade denna på Indiska. Inte en vanlig tråkig svart kjol utan med lite struktur i. Bred resår i midjan så man kan reglera längden på den efter hur man känner.


 Denna kofta har inte varit någon favorit tidigare men den här bilden från Deepfling tycker jag är så fin, jag tror jag får sluta titta på deras bilder för det startar alltid ett sug efter nya plagg.

1 kommentar:

  1. Jag har också kikat lite på den koftan. Älskar koftan, men inte prislappen...

    SvaraRadera